Rejestracja
Tutaj jesteś: Strona głównaUrodaStyl

Styl

Upcykling, czyli piękne rzeczy ze… śmieci

Upcykling, czyli piękne rzeczy ze… śmieci

Data publikacji: 2016-08-22
Termin upcykling pojawił się dopiero w XXI wieku, ale ten nurt robi obecnie zawrotną karierę. Patrząc na niektóre przedmioty aż trudno uwierzyć, że to ich drugie życie i w gruncie rzeczy powstały z na pozór nieużytecznych odpadów.
Egzotyka dla pracownika - zawody, które można wykonywać tylko w ciepłych krajach

Egzotyka dla pracownika - zawody, które można wykonywać tylko w ciepłych krajach

Data publikacji: 2016-06-06
Jaki jest najlepszy zawód świata? Prestiżowy czy sprawiający przyjemność? Dobrze płatny, a może taki, w którym nie trzeba nic robić? To trudne pytania. Wśród dość obszernej grupy zawodów istnieją też takie, o których wykonywaniu mieszkańcom Polski nawet się nie śniło. Za to obywatelom ciepłych...
Najnowsze trendy w ubieraniu… choinki

Najnowsze trendy w ubieraniu… choinki

Data publikacji: 2016-12-07
Może trudno w to uwierzyć, ale są też trendy w ubieraniu choinek bożonarodzeniowych. Jeśli chcesz, by Twoje drzewko olśniło gości, dowiedz się koniecznie, co w Boże Narodzenie 2016 będzie najmodniejsze.
Noś długie brody jak my. Moda na brody nie przemija

Noś długie brody jak my. Moda na brody nie przemija

Data publikacji: 2016-11-11
Moda na drwala się kończy? Oczywiście, że nie! W mediach, na ulicy – wciąż spotkać można brodaczy, a wzory ich zarostów są coraz odważniejsze.
W pogoni za metką. Dlaczego pragniemy mieć markowe produkty?

W pogoni za metką. Dlaczego pragniemy mieć markowe produkty?

Data publikacji: 2016-08-25
Człowiek od zawsze dokonywał oceny i wyboru. Dlaczego niektóre towary wydają nam się lepsze i bardziej wartościowe? Moda, prestiż, potrzeba uznania – to tylko niektóre z przesłanek, które oddziałują na nasz mózg i hierarchię potrzeb. Sprawiają, że słowo „marka” kojarzy się nam dobrze.
Wróć 1 ... 2 3 4 5 6 Dalej
Magazyn Rodzina Zdrowia
nr 30

Czytaj ZA DARMO!

.

___________________________REKLAMA

___________________________________